Stenshuvud

Åh, jag gillar verkligen Stenshuvud nationalpark! När jag var nybörjare i Skåne och besökte platsen gick jag alltid bara upp till toppen, ”huvuddelen”, men sen förstod jag att det fanns så mycket mer. Orkidéängar, vissna maskrosor, ramslök, bäckar, sandstrand, klippor, ljunghedar och massor av annat och just därför är det ett underbart ställe att åka på fotoutflykt till. Vi var där igår morse och bilderna nedan kommer därifrån. Tack till Patrik, Anders och Roland för sällskapet!

SONY DSC SONY DSC

SONY DSC SONY DSC

3 thoughts on “Stenshuvud

  1. Som vanligt fina bilder. Gillar mest den sista bilden. Fast allra mest är jag imponerad över att du går upp så tidigt för att fota
    MVH bekväm och morgontrött

Kommentera

