Sensommar

Sensommar

Har tyvärr inte fotat så mycket ut i naturen den senaste tiden (läs: året). Förra helgen var jag i Blekinge och skulle hinna ägna mycket tid åt fotografering men jag var så sjukt trött att jag knappt orkade hålla upp kameran så det blev inte många bilder. Denna kom till när jag väntade vid bilen på en parkering vid något naturreservat. Jag saknar mina makromotiv och hoppas hinna fotografera lite mer sånt i höst.

One thought on “Sensommar

  1. Misströsta inte Karin. Ibland så finns inte energin, men den kommer jag lovar. Hösten kommer nog bli kanon, och dina bilder också. Denna bild är ju en härlig naturbild, så du har det i dig.

    Vänligen Mats

Kommentera

