Att fota porträtt…

… är lite läskigt om man är ”naturfotograf”, men om man har två snygga, glada och trevliga modeller som Natalia och Alex så går det mycket lättare. Natalia är en kollega till mig, men Alex hade jag aldrig träffat innan så jag var lite nervös inför det. Han var tydligen nervös också, men efter en halv minut var vi kompisar och han är en supercharmig 7-åring som glatt poserade för kameran. Vi hade nog alla tre en väldigt rolig kväll och jag kom hem full av energi.
Tack Natalia och Alex för att jag fick fotografera er. ❤SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC
SONY DSC

SONY DSC

7 thoughts on “Att fota porträtt…

  1. 3:an gillar jag väldigt mycket, inte bara kompositionen utan även deras uttryck. Den sista är jättehärlig, det rosa och blå…underbart. Du är duktig som fan.

Kommentera

