Bra födelsedag!

Idag fyller jag år (hurra, hurra!) och det blev en väldigt bra födelsedag som innehöll fina presenter, frukost på sängen, lunch med bästa vännen. Jag hade också förmånen att kunna lämna jobbet ganska tidigt idag och då åkte Patrik och jag iväg på fotoutflykt där jag fick välja motiv och utflyktsmål. Jag valde att prioritera liljekonvaljer följt av en tur till Österlen. Det blev en riktigt härlig födelsedag och det känns härligt att nu sitta hemma i soffan med ett glas vin. Att kläderna luktar ramslök gör det bara ännu härligare. 🙂 Men mer om ramslök en annan dag.

SONY DSC

 

Kommentera

