Gullvivorna blommar!

SONY DSCJag har längtat efter gullvivetiden eftersom jag knappt har några bilder på gullvivor sedan tidigare. Till min stora glädje fanns det redan några få gullvivor vid Dalby stenbrott när jag var där igår och jag la mig förväntansfullt ner på marken och tittade i hålet. Och då mindes jag… de är ju så svårfotade! Vissa blommor är så fotogeniska, andra inte. Gullvivan hör till den senare kategorin. Vi får se om jag ger upp tanken om gullvivor eller om jag tar det som en utmaning.

One thought on “Gullvivorna blommar!

Kommentera

