Vidvinkel

Herregud. Det är så mycket nu. Jag är så stressad. Min hjärna har fått liknelsen vid ett flipperspel. Dingdongplingplongdingedingedong. Pippiptjuttjutplingplingdingedingedingdong. I mitt flipperspel ska jag flytta från hus till lägenhet, bo i annan stad, planera resa till USA.  Bland annat. Och mitt i allt har jag köpt ett vidvinkelobjektiv som ska få följa med mig när jag ska gå på workshop i USA i början på oktober. Jag försöker fatta något, men det bara tjuter och plingar och blinkar. Pingplong, plingeplingeplingplong. Åh nej, kulan åker rakt ned mot mitten…

8 thoughts on “Vidvinkel

  1. Med en vidvinkeln kommer du att se en massa saker du aldrig upptäckt förut, allt det där som finns i periferin och som så lätt försvinner i bruset. Men som kan förändra allt. Kanske t o m återställa lugnet – och skjuta tillbaka kulan. Lycka till med objektivet!

  2. Känner igen mig, trots avsaknaden av spännande resmål 😉 Det är bara att flyta med så ordnar sig allt 🙂 Spännande med workshop ”over there”, Hoppas du håller oss uppdaterade här på bloggen. Gillar bilden!! / Kram

Kommentera

