Ja det var en kväll i juni…

6 thoughts on “Ja det var en kväll i juni…

  1. Trevligt att hitta hit och det ska bli skoj och se lite nya bilder från en ny bekantskap. Lite inspiration hämtar jag här ifrån ibland om det tillåts. 🙂 Ibland smyger jag in bara för att snabbt lämna igen, kan betyda att bilderna inte faller mig i smaken men till 99% är det för jag endast är en lat stackare som inte orkar eller har tid att skriva. 🙂 Eftersom jag har lite skrivdiarré så blir det ibland lite för mycket skrivet men det löser du snabbt med att strunta i att godkänna mina kommentarer.
    Härlig bild för övrigt, sommrig som Idas sommarvisa. Det är lätt att titta länge på den.

    Vänligen Mats

    1. Hej! Kul att du hittade hit. Du är så välkommen att titta hur mycket eller lite du vill. Vet hur det är det där med kommentarer… skriv när du känner för! Haha, jag kommer aldrig att ta bort dina kommentarer och är så otroligt modig att jag inte ens har godkännande av kommentarer. 🙂

  2. Härlig bild Karin. Så ljuvlig sommarkänsla i den. Ser att jag inte har hängt med alls på allas bloggar. Har lite att ta igen. Ha en fin vecka. Kram

Kommentera

