Soff-väder

Oj, vilket väder! Jag sitter i soffan och tittar på Stockholms marathon där de stackars löparna håller på att blåsa av från Västerbron. Vilka hjältar som springer! Själv tycker jag att sådant här väder kan vara ganska mysigt för vad kan vara mysigare än att sitta under en filt och tända lite ljus så här mitt i sommaren? (för det är väl meningen att juni ska vara en sommarmånad?)

Tidigare idag stack jag ut en liten runda med bilen för att se om jag kunde fånga de mörka, tunga molnen. Den här bilden kom till precis innan en intensiv hagelskur bröt ut.

One thought on “Soff-väder

Kommentera

