Sen kväll på stranden

Sista kvällen på kursen var vi i Stenshuvuds nationalpark. Jag har ju varit i Stenshuvud tidigare, men bara uppe på toppen så det var toppen att se vilket stort område det är och hur mycket fint man kunde hitta där. Efter att ha makrofotat lite blommor gick jag ner till stranden för att kolla vad de andra gjorde. Tänkte att jag borde testa att fota lite stenar på stranden – ett motiv som jag inte brukar fotografera och som jag inte dras till så mycket.

Resultatet blev bla bilden nedan och ett stativ som inte mådde som bra pga saltvatten och sand. Tur att jag hade lånat ett så att jag inte förstörde mitt egna… *harkel*

One thought on “Sen kväll på stranden

  1. Det blev ju riktigt tjusigt Karin. Ibland är det bra att prova saker man inte gjort så ofta. Gillar din ”tunga” himmel. Fina stenar i förgrunden. Detta är helt i min smak. Ha en fin helg.

Kommentera

