Att tjuva till sig en mandelblom

Som jag har berättat tidigare så hade jag ju inte riktigt koll på vad fotokursen jag var på i helgen handlade om, men det verkade som om det var landskapsfotografi så varje gång jag tog fram makroobjektivet kändes det som om jag gjorde något förbjudet. 🙂 Här kröp jag in under en buske nära en bäck vid stranden vid Stenshuvud och i skydd av buskar, träd, fästingar och ramslök vågade jag plocka fram makrot och fotografera lite mandelblom. Visst är de fina blommor?

Kommentera

