Konstrunda

Trots att jag har bott fyra vårar i Skåne nu så har jag aldrig gjort någon konstrunda (ja, jag skäms lite). I år har vi dock finbesök från Göteborg så vi åkte mot Österlen trots att vår lilla bil har väldigt stora ljuddämparproblem. Det blev lite foto, lite målat, lite keramik och mycket fika. Bästt av allt tyckte jag  att Carolina Gyllings utställning på Ystad Saltsjöbad var; underbara bilder! Tack till Ove och Pernilla för en trevlig dag!

One thought on “Konstrunda

  1. åh jag skulle gärna velat se Carolina Gynning och hennes mammas utställning i Ystad. Gillar hennes bilder, jag följer hennes blogg den är trevlig på något sätt..kramar

Kommentera

