God jul!

Puh, sitter hemma på golvet och försöker slappna av. Vi har en oerhört stressig period på jobbet som har pågått  i ett par månader nu, och i julklapp önskar jag mig att få ro i själen – att inte drömma om jobbsaker eller kollegor på hela julen. 🙂

Har tyvärr inte hunnit fota något, och faktiskt inte heller haft någon lust. Jag hoppas att lusten återkommer snarast. Jag har inte heller hunnit läsa bloggar, men hoppas att orken återkommer så att jag kan göra det också. Tills dess, God Jul!

4 thoughts on “God jul!

  1. Fin julbild, tycker jag. Adventsljuset som brunnit ut och allting tystnat, ett ogrumlat ögonblick när glöggslöjorna skingrats. Stämningsfullt i mina ögon.

  2. Hoppas den första juledagen nu varit skön!
    Stäng av datorn o mobilen och åk nånstans med god fika i morgon o sätt dig ner och bara slappna av!
    Det har du tid till och det kan du gott unna dig efter alla stress!
    Kram

  3. En till kommentar från mig!
    Vänd på bilden så spiralen går uppåt sedan när du kommit i ro ! En fin bild tycker jag i all sin enkelhet – kanske just därför…

Kommentera

