Anknäbbar

Jag visade den här bilden för Ove och han sa att det såg ut som en ank-kör med en massa anknäbbar. Helt underbart ju och därav dagens titel. Min kollega Christian sa ibland att han lurades in i min blogg pga titeln bara för att upptäcka att det var ännu en bild på en gammal blomma. Sorry, Christian, ännu en blombild! 🙂

Jag har för övrigt hittat en ny kamera som jag är väldigt förtjust i. Den bara låg där och väntade på mig och jag får nog tacka den lilla älsklingen för den lilla inspiration jag har just nu. Det är så många som tycker så mycket där ute på internet och skriver om hur lätt det är att ta olika bilder, men länka till era egna fotobloggar med era fantastiska bilder då! Det är som att höra publiken på en fotbollsmatch klaga om hur dåliga spelarna är när de själva inte ens skulle klara av att träffa bollen.

9 thoughts on “Anknäbbar

  1. jag gillar ju dina bilder (trots blomtemat) och gillar ännu mer din förmåga att skriva rubriker som lockar till titt. och den här var fin i färgerna, jag gillar ju när det tar för sig lite.

    /C

Kommentera

