Trött och inspirationslös


Var hittar man den? Glädjen, inspirationen och energin?

9 thoughts on “Trött och inspirationslös

  1. Sitt ner, andas djupt, låt bli kameran i ett dygn så tillfrisknar du säkert från initiativlösheten. Det finns många fler bra bilder för dig att skapa!
    /Birgitta

    1. Jag rörde knappt kameran under mina två sista semesterveckor. Jag ser inget alls, som om jag vore blind. Det som är lite trist att är kameran alltid får mig på gott humör och det är därför det är trist att jag inte har någon inspiration. Hoppas att den bara dyker upp.

Kommentera

