Hemma igen!

Då har jag har kommit hem igen efter att ha varit borta i totalt två veckor. Första veckan var ju väldigt intensiv med lite sömn och mycket nytt att tänka på (fotokursen). Andra veckan däremot var allt annat än intensiv. Jag befann mig ju på en liten ö långt, långt ut i havet och havsluften gjorde mig helt knockad. Jag sov som aldrig förr! Lämpligt nog så vaknade jag dock vid soluppgången nästan varje dag och då passade jag på att sticka ut och fota en stund – sova kunde jag ju göra på dagen.

Nu ska jag kolla igenom alla bilder och återkommer med rapport längre fram.

2 thoughts on “Hemma igen!

  1. Så du övergav mig här på Åland… Själv är jag helt ur slag vid soluppgången 😦 Har tänkt gå upp o fotat varje dag här men icke har jag kommit upp än i ottan…Ska se om jag lyckas någon natt i alla fall 🙂

Kommentera

