På plats och laddad!

Nu har jag anlänt till Mullsjö och laddar för årets sommarkurs som startar imorgon. Jag tänkte att det var bra att komma hit dagen före i år eftersom jag inte hann se allt jag ville se förra året. Badplatsen var ett sådant exempel och direkt när jag hade gått hela vägen från stationen till folkhögskolan med världens tyngsta resväska så gick jag till badplatsen och badade i underbara Mullsjön. Vattnet var varmt och alldeles underbart, det kändes lent och mjukt mot huden och det var en sådan skön känsla att få simma omkring där runt det där hopptornet.

Har hunnit träffa härliga Erika IRL för första gången också, och nu är vi peppade för veckan som kommer! Jag hoppas bara att jag kan sova inatt för jag har lite att ta igen från igår…

 

 

4 thoughts on “På plats och laddad!

Kommentera

