Månförmörkelsen som kom av sig

Ja, så var rubriken på Sydsvenskans app imorse när jag skulle kolla in alla andras coola bilder på månförmörkelsen som var så haussad i tidningarna igår, men som vi inte såg röken av när vi gav oss ut sent på kvällen. Blä, jag som stannade upp sent trots att jag var galet trött och känner att jag håller på att bli lite sjuk. Tur iaf att jag hittade lite vallmoknoppar där upp på kullen där vi hängde.

Ove är nog inte lika ledsen som jag över utebliven månförmörkelse eftersom han kom på att hans batteri var urladdat när vi kom fram till utsiktsplatsen. 🙂

 

One thought on “Månförmörkelsen som kom av sig

Kommentera

