Aprilkväll

Vi var ute på en fotorunda ikväll. Tack och lov får jag säga för jag höll på att strunta i det eftersom jag har varit så otroligt sömnig hela dagen. Väl ute hittade jag massor av motiv att fota inför ett projekt som ska redovisas på torsdag (varför vara ute i god tid?).  Jag redovisar projektet här sedan men tills dess får ni hålla till godo med lite blombilder… (jag lovar att det inte är några blombilder som ska presenteras för min lärare verkar inte så förtjust i naturfoto).

Kommentera

