Ismönster

Tack och lov är nästan all is borta i Skåne nu, så den här bilden är från ett par veckor sedan. Utanför mitt kontor finns fina små dammar och där fanns så fina/roliga ismönster och en dag lyckades jag både ha med mig kamera OCH sluta innan det var mörkt ute och tog den här bilden.  I vanlig ordning blev jag uttittad när jag låg där på knä och fotade ner i en isig damm…
En av cheferna hos oss hade sett mig häromdagen när jag var ute på ängen bredvid parkeringshuset och undrade vad jag gjorde där. Jag svarade att jag fotade på ängen. – ”Fotade på ängen? Är det inne nu eller?” 🙂 Han hade nämligen sett en annan konstig typ som stod på ängen bredvid och fotade. Senare visade det sig att det var min kille… Vilka konstiga människor det finns! 🙂

2 thoughts on “Ismönster

Kommentera

