Spänning för en blomfotograf

Vilken härlig start på helgen att få fota tulpaner. De är sådär härligt nästan-vissna. Jag hade spanat in en fin vit tulpan vid frukost och hade i mitt huvud redan planerat hur jag skulle fota den, men vet ni vad som hände? Ove bläddrade för hårt i Sydsvenskan så alla bladen föll av! 😦 Nästa riskmoment var när kattungen hoppade upp på bordet när jag skulle fota och gick farligt nära tulpanerna, men det gick bra tack och lov. Ni ser? Livet som blomfotograf är full av utmaningar och spänning.

9 thoughts on “Spänning för en blomfotograf

  1. Svar: Tja, du kan ju börja med att visa honom filmen 😉

    …fantastiskt fina tulpanbilder, skulle passa på väggen allihop, bra där!

    Kram
    Susanne

  2. Jättefina bilder (som vanligt!)! Men du får säga till Ove att vara lite försiktigare när han läser tidningen..

  3. Lag pa stranden och badade i havet P Efter stranden gick jag mamma och Sanna till Ullared och tittade lite P Kopte inte nagot den gangen for pappa behovde vara med och pruta P Jag fotade mest blommor denna dagen vet inte varfor det inte blev sa mycket annat P Pa kvallen at vi pa varan hotellresturang. Blev en hel del bilder pa vagen for det var solnedgang och nar vi kom fram till stan ville jag ga till hamnen och fota lite mer.

Kommentera

