Om att fixa lite…

Jag gillar verkligen inte att jobba med bilder i Photoshop. Jag vet inte om det beror på att jag tycker att det är tråkigt och därmed har svårt att lära mig eller om det beror på att det jag tycker allra bäst om är att få vara ute med kameran, titta i hållet och klicka. En sak med Photoshop gillar jag dock och det är att pilla med textures… Jag älskar effekten man kan få fram, men det var nog minst ett år sedan jag senaste använde mig av textures, så nu var det dags igen. Varning för texturebilder här i bloggen ett tag framöver alltså…

3 thoughts on “Om att fixa lite…

Kommentera

