Visset, vackert och lite kärlek

De här bilderna är från gårdagens fotoutflykt (på väg till de där vissna blommorna ni vet…). Vi hade bara hunnit några hundra meter från vårt hus när jag fick syn på en hel äng full av frostbeklädda gamla blommor, kvistar och strån. Jag blev helt lyrisk och gick rakt ut i den höga snön (känns som om den nådde mig till midjan, men det var kanske mer till knäna). Det kändes som att befinna sig i i vissna-blom-himlen. Ett stort tack till Ove som bara står snällt och väntar på mig när jag sitter på rumpan på en äng full av snö och blir uttittad av alla som kör förbi, du är bäst!  ♥

4 thoughts on “Visset, vackert och lite kärlek

  1. Förstår att du blev lyrisk. Resultaten är jättefina. Jag kan också sitta/stå/huka ute bland alla frostiga blomställningar just nu. Oftast bäst att vara ensam då. 🙂
    /Birgitta

Kommentera

