Så kallt och så vackert…

Ok, jag vet att alla ni andra i Sverige säkerligen har det mycket värre än oss i Skåne, men -17 grader är väldigt kallt och väldigt många minusgrader. Jag njuter av vad jag ser, samtidigt som jag och min kropp lider av kylan – jag hör till de som är lite extra frusna och ikväll när jag skulle sticka ut och fota lite fick jag så fruktansvärt ont i fingrarna och mådde illa. Tack och lov stod bilen inte alltför långt bort så jag behövde inte svimma av i en snödriva och dö av kylan.

Målet för kvällen var att fota de vackra trädgrenarna som är fulla av isliknande snö, men jag kom aldrig så långt. Stannade för att fota den här busskuren och när jag var klar med mina fem bilder därifrån var jag tvungen att åka hem och värma mig.

2 thoughts on “Så kallt och så vackert…

Kommentera

