Ännu en dimmig söndag i Skåne

Imorse var det sådär härligt dimmigt igen och vi tog bilen och stack iväg dit näsan pekade igen.

Sådana här tycker jag är lite läskiga…

Visst ser de roliga ut de här träden? Tydligen heter de vresbok, men Ove kallar dem krussidullträd och det låter ju helt underbart!

Kunde inte låta bli att fota, trots att jag har säkert hundra liknande bilder. Ja, kanske inte hundra, men nästan…

När vi kom hem krälade jag omkring i rabatten lite också.

Lupinen och smultronen i trädgården har inte fattat att det är november. Men jag är lika glad för det, lupiner är ju så fina!

Undrar vad jag får fota nästa helg? Jag längtar redan.

6 thoughts on “Ännu en dimmig söndag i Skåne

Kommentera

