En regnig söndag

Idag skulle jag egentligen gått en dagskurs i naturfoto här i Skåne, men igårkväll fick jag ett mejl om att den var inställd på grund av att det skulle regna. Och regna gjorde det… Det blev en lat söndag hemma istället. Jag tog dock en kort tur runt huset för att fota lite regndroppar, det är ju så fina att titta på.

One thought on “En regnig söndag

  1. Dina droppbilder fick mig att tänka på det Fellan håller på att plugga in. Ljuset bryts så fantastiskt i dem, och jag älskar de små minivärldarna som de skapar. Som sådana där glasgrejer som man skakar för att det ska börja snöa i dem. 🙂

Kommentera

