.

4 thoughts on “.

  1. Oj, är det ett officiellt verk eller har någon på eget bevåg målat den stenen? Det är ett sådant verk som får en att stanna upp och bara fundera.
    Du har fångat den ur en bra vinkel, man ser hur väl konstnären utgått från stenens former.

  2. Usch, känner mig väldigt obildad…jag bor ju i Göteborg och har ingen aning om vart den är…Tycker nästan den är lite läskig…Jättebra bild,,den ser så verklig ut…:-) burr 🙂 Kom till Göteborg båda två så får vi hoppas att mitt bord och mina stolar kommit så kan jag bjuda på fika !

    Hjärtligt välkomna..
    kram C&D

Kommentera

