Gammal favorit: Må bra-serie

De här bilderna kom till för något år sedan då jag skulle testa att ta självporträtt för första gången. Jag hann inte ens börja posera förrän min katt Dexter kom fram till mig och ville vara med och det resulterade i nedanstående serie bilder. Jag blir alltid så glad när jag tittar på de här bilderna, för jag minns hur roligt vi hade när de kom till. 🙂

Till en början var allt lugnt och vi låg där och poserade vackert tillsammans.

”Nu tittar vi fint på varandra, Dexter.”

Men plötsligt börjar det hända grejer! ”Såg du??”


”Hörde du?”

”Vad var det?!!”

”OMG!!”

”Tack för idag, det var roligt att göra självporträtt med dig, käre Dexter. Jag älskar dig.”

23 thoughts on “Gammal favorit: Må bra-serie

  1. Lika skickliga posörer, hur fick du katten att ta regi… Skönt att inte ha för mycket allvar i bilderna, kul att du vågar leka också. Jätterolig serie! Men framför allt skicklig.

  2. Tack alla för alla fina kommentarer! Jag har knappt vågat titta in här, för bara ett par dagar efter att jag gjorde det här inlägget hamnade ju min katt på sjukhus och var riktigt illa däran. Nu håller jag tummarna för att han snart få komma hem och att vi kan få några år till tillsammans.

  3. Lägg av, så underbaaaaart!!! Så snygga ni är både du och Dexter. Dexter verkar vara en naturbegåvning när det kommer till att posa framför kameran. Det blir ju klart mycket roligare när man får göra det tillsammans med matte.

  4. Hej igen. Jag var tvungen att visa bildserien för Simon, 19 åj. Han gillade och fnissade vilket inte händer så ofta.. (Han minns faktiskt Dexter väl)Ska hälsa till dig! Puss igen.

Kommentera

